Wat is de actuele wachttijd?

Vanwege de niet meer te verantwoorden lange wachttijden is er helaas een aanmeldstop voor Jeugd (tot en met 17 jaar).   Mocht u hier vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. Zodra onze wachttijd onder de twee maanden komt heffen we de aanmeldstop op. We heffen deze aanmeldstop op wanneer onze wachttijd slinkt beneden de 3 maanden.

Voor (jong)volwassenen vanaf 18 jaar is de wachttijd eveneens dusdanig opgelopen waardoor we ook voor deze groep een aanmeldstop hebben ingesteld.

Wat is het beleid ten aanzien van voorkoming verspreiding Coronavirus?

Wij volgen hierin zoveel mogelijk de richtlijnen vanuit het RIVM.

Afspraken vinden  plaats op de praktijk, waarbij anderhalve meter afstand wordt gehanteerd en er geen handen worden geschud. Bij binnenkomst kunnen de handen gedesinfecteerd worden.  Wanneer de client of behandelaar verkoudheidsklachten heeft, wordt het contact tijdelijk vervangen door (beeld)bellen.

Hoe weet ik of ik op het juiste adres ben?
Over het algemeen zijn verwijzers uitstekend op de hoogte van ons hulpverleningsaanbod. Bij twijfel kunt u of wel een vraag via het contactformulier stellen of bellen en een bericht achter laten op ons antwoordapparaat, u wordt dan zo spoedig mogelijk terug gebeld.

Kan ik een voorkeur voor behandelaar uitspreken?
Uiteraard kunt u via het aanmeldformulier aangeven of u een specifieke voorkeur heeft voor een bepaalde behandelaar, wij proberen bij het inplannen hier zoveel mogelijk rekening mee te houden. Mochten wij u adviseren om inhoudelijke redenen, dan wel een langere wachttijd, hier van af te wijken, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. In overleg met u zal dan naar een passende oplossing worden gezocht.